Wednesday, August 13, 2014

[食譜] Beer Butt Chicken 啤酒焗雞

驟眼看,這只雞真是既咸濕又變態,不過我都係跟Jamie Oliver整,絕對唔係我原創。呢個雞好易整,醃完入焗爐之後就可以輕輕鬆鬆坐低等食。

材料:冰鮮雞一隻、啤酒大半罐
醃料:茴香籽(fennel seeds)1茶匙、孜然粒(cumin seeds)1茶匙、紅椒粉(paprika)1茶匙、辣椒粉(chili powder)1茶匙、啡糖1茶匙、鹽1茶匙、黑胡椒少許、橄欖油3湯匙


做法:
1. 焗爐預熱200度,將所有醃料磨勻(食譜叫用研缽,但我個Le Creuset mortar好廢,一氣之下用blender打爛算數),之後把雞用醃料內外塗勻
2. 打開啤酒,塞入雞pat pat
3. 放入焗爐最底層,焗60分鐘,之後取出,用錫汁包好雞待10分鐘,打開食得!

貼士:
- 部份香草可以去本地香料店買,比高級西式超市便宜一半有多。茴香籽和孜然粒在北角的天然椰子號買,合共$15!
- 用較濃味的啤酒較好,我用了日本麒麟啤,味道稍淡不夠突出。也可以考慮用開罐器打開罐頂,令氣味揮發得更好。

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...